9.11.2018

Asusteet - Kengät

Puhutaanpa hetki kengistä. Itsehän voin ihan suoraan myöntää että rakastan kenkiä. Jos mulla ei ois mitään kontrollia asian suhteen, niin meidän kaapit tursuaisi enemmän kenkiä kuin vaatteita. Mun kenkiä on joka paikassa. Lenkkareita, tennareita, saappaita, nilkkureita, kiilakorkkareita, stilettoja, tolppakorkoja.. etcetc. Eli jotenkin voisi kuvitella että mulla ois joka tilaisuuteen kengät, tai vähintäänkin niiden etsiminen olisi helppoa. Päin vastoin. 

Mulla on joulukuuhun asti aikaa siis löytää kengät, niiden täytyy olla mukana siinä sovituksessa, kun menen sovittamaan mekkoani muokkausta varten. Jos kenkiä ei silloin ole, ei voida tietää tarkalleen kuinka paljon mekkoa täytyy lyhentää. 

Kenkien löytämisen vaikeus piilee muutamassa tekijässä jotka on oikeasti aika tärkeitä kriteerejä itselleni: 

1. Korko saa olla maksimissaan 5cm
2. Kengissä pitää olla "WAU" -efekti (ainakin mulle täytyy tulla se!)
3. Kenkien pitää olla hintaluokaltaan alle 80€
4. Lestin pitää olla tarpeeksi leveä
5. Kärjen pitäisi olla mielellään pyöreä

Ei luulis, että nää kriteerit on niin vaikea täyttää, mutta niin vain tuntuu olevan. Toissapäivänä satuin käymään UFF:in 3€ päivillä, ja thataa löysin sieltä kaksi paria kenkiä. Tämähän ei ole minulle mitenkään uusi juttu, sillä minä löydän kyllä aina kenkiä, kuten yllä sanoinkin. Kerronpa näistä kengistä hieman lisää

1. Valkoiset, 8cm koron kengät, aavistuksen terävällä kärjellä. Käyttämättömät. 
2. Helmiäishohtoiset liilat, ehkä 1cm korko, samanlainen kärki. Todella käytetyt ja toinen kanta hieman rispaantunut.

Kummatkaan kengissä eivät saaneet minussa sellaista WAU -efektiä, enkä varsinaisesti ihastunut niihin. Päätin kuitenkin napata molemmat kengät matkaani, ja ottaa ne projektin alle ja katsoa mitä niistä tulee, jospa saisin aikaan jommasta kummasta parista sen parin jonka kanssa astelen alttarille ja juhlin hääni! Mikäli en, niin mun varasuunnitelma on käydä ostamassa chantanan valkoiset tanssikengät. Lopputuloksen kenkien suhteen kerron myöhemmin, sillä koitan pitää häidemme yksityiskohdat piilossa siihen saakka, kunnes häämme ovat onnistuneesti takana päin. :) 

Joko sulla on hääkengät? Mitä sä odotat/odotit hääkengiltä? Onko sulle yksityiskohdilla merkitystä vai onko tärkeämpää että ne ovat vain mukavat jalassa? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti