17.3.2018

Looking for the dress!?


Mulla on ensimmäinen sovitusaika! MITÄ!?


Olen varannut ajan Tampereen Morsiusgalleriaan maanantaille, IIKS!

Koska kyseessä on 1. sovitus, ajatuksena on että tällä sovituksella ei vielä etsitä sitä päivän lopullista asua, toki yllätyksiä voi tulla ja saatankin löytää unelmieni mekon ja se ois sillä taputeltu. MUTTA tuskinpa, tuskinpa... Tällä sovituksella haetaan vain sitä oikeaa mallia ja mahdollisesti joitain muita pikkujuttuja, helman pituutta, kirjailuja in real life ja sen sellaista. Puvun haluaisin kuitenkin löytää käytettynä tai alennusmyynnistä, sillä en ole valmis meidän budjetilla maksamaan ihan huikeita summia mekosta joka on päälläni yhden päivän. Todennäköisesti haluan säästää pukuni enkä myydä sitä pois, joten rahaa ei tule takaisin hääpäivän jälkeen.

Sovitukseen olen valmistautunut keräämällä word-tiedostoon 7 eri mekkoa ja jokaisesta mekosta olen poiminut muutaman asian jotka mua kiinnostaa/miellyttää. Lisäksi laitan siihen word tiedostolle ihan tekstinä joitakin juttuja joita mekolta joko haluan tai mitä en missään nimessä halua. Maanantaina sitten tulostan koko lappusen ulos ja otan sen mukaan sovitukseen.

Yksin en tietenkään mene, vaan olen hyvissä ajoin värvännyt kaksi aivan ihanaa ystävääni joihin olen tutustunut vasta n. puoli vuotta sitten. Luotan näihin kahteen tyttöön kuin kallioon, erityisesti kun puhutaan pukeutumisesta, ja olen ihan superiloinen että he suostuivat tulemaan avukseni!

KIITOS TYTÖT!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti