3.4.2018

Häämekon metsästys osa 3

Hyvät lukijat, voimme nyt kaikki huokaista helpotuksesta, sillä mekkokriiseilyt on nyt virallisesti ohitse!

Mulla on nimittäin mekko! Ihan uskomatonta! Mun pää on ihan pyörällä enkä meinaa uskoo tätä nyt itsekkään todeksi! Mutta tosiaan mie maksoin tänään juuri mekkoni kokonaan, aaaapuaa! Mekko jäi vielä liikkeeseen, sillä helmassa oli repeämä joka vaati paikkailuja. Mekko paikataan liikkeessä jonka jälkeen minulle lähetetään viesti ja sitten... sitten saan hakea ihanan upean luomukseni! 



Kurkistus kankaaseen 
Nyt kun se on alta pois, voin huokaista hetkeksi. Ihanaa! 

Mekko on siis peräisin Muotitalo Tyynelästä, asiakaspalvelu oli minusta täällä tosi ammattimaista ja melko ripeää! Siis kivalla tavalla ripeää! 

Nyt kun olen käynyt Tampereella sekä Morsiusgalleriassa, Zazabellassa, että Muotitalo Tyynelässä, en osaisi kyllä eritellä paikkoja asiakaspalvelun mukaan. Kaikissa paikoissa oli omat puolensa ja jokainen kohtaamani myyjä on ollut asiakaspalvelija omalla tavallaan. En siis pistäisi paikkoja sen perusteella paremmuusjärjestykseen. 

Saatavilla olevien mallien suhteen pidin eniten ehkä Zazabellasta. Malleja oli kyllä tosiaan monenlaista ja pidin siitä systeemistä että päälle mallailtiin pukuja jotka oli oikean kokoisia. Näin tehtiin myös Tyynelässä, mutta Morsiusgalleria oli tämän suhteen hieman harmittava. Morsiusgalleriassa oli nimittäin ehkä yksi puku joka oli sopiva, muut olivat joko liian pieniä tai isoja. On nimittäin oikeasti paljon helpompaa muodostaa mielipide puvusta joka on päällä sen näköinen kuin sen voisi kuvitella näyttävän myös hääpäivänänään. Varmasti moni kaunis häämekko jäi näkemättä kun ei ollut oikeaa kokoa, mutta niistä liian pienistä jokainen karsiutui osittain myös siksi kun en osannut nähdä pukua oikean kokoisena päälläni.

Oikeastaan tämä ei edes harmita minua (enää), sillä Muotitalo Tyynelästä ostamani häämekko on TÄY-DEL-LI-NEN! Siis todella.. Mikään mekko ei voisi olla enempää kuin mulle tehty. <3 

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No niinpä! Mä oon ihan in love tohon mekkoon! Välillä tulee ihan kamalia tuntemuksia kun kattelee noita hääkirppareita ym. joissa tulee upeita mekkoja vastaan ja sit tulee se "valitsinkohan mä nyt oikein?" -fiilis. Mut kyl sit aina ku kattoo kuvia itestä toi mekko päällä niin ne fiilikset onneks kaikkoo heti! Toi on niiiiin kaunis ja upea! En malta oottaa häitä et saan sen päälleni koko päiväks! Niin ihana! <3

      Poista