28.2.2018

hääpäivän säästä

Hei vaan taas! Pahoittelen blogitauosta! Olen ollut niin kiireinen teatterihommissa, etten ole millään ehtinyt kiinnittyä blogini pariin. Nyt on pahimmat kiireet hetkeksi taputeltu joten suolletaas uutta tekstiä!

Mulla on siis (tämänhetkisenä) toiveena kesähäät. Meille ei tule kirkkohäitä vaan haluan että vihkiminen tapahtuu ulkona jos se vain suinkin onnistuu. Suomen kesä onkin siitä jännä että koskaan et tiedä  millaisen sään saat. Voit saada helteisen, tuulisen, kylmän, sateisen tai jopa ihan sopivan sään!

Mun ehkä suuuuuurin huolenaihe on juurikin se sää. Mie haluaisin että kaikki hääjuhlassa tapahtuu ulkotiloissa. Ainoastaan ruoka ja juomat haetaan sisätiloista, mutta muutoin haluaisin aivan täysin ulkohäät! MUTTA koska ollaan Suomessa, tää mun haaveeni ei varmaan koskaan tulisi toteutumaan ilman kohtuuttoman suuria järjestelyitä huonon sään varalle. Damn it.

Sellainen täydellisin hääjuhla ikinä koostuisi mun toiveissani näin:

Sää n.20 astetta lämmintä
Poutapilvistä, ei saa paistaa liian täydeltä taivaalta auringonpistosten vuoksi
Kevyt lämmin tuuli

Jepjep.. Suomessa vai? Joo varmasti. En ole kauhean optimistinen tällaisen suhteen joten mitä jos vaan taivutaan niihin talvihäihin tai jotain?!

Aikaisemmin olin aivan varma, että haluaisin talvihäät... mutta nykyajan talvestakaan ei voi olla niin varma enää. En missään nimessä haluaisi häistäni sellaisia juhlia että kaikkien häävaatteet on kurassa ja ravassa. Tosin tällähetkellä ulkona on sellaiset ilmat, että ne jotka ovat toivoneet tälle vuodelle talvihäitä, todellakin saavat oikeat talvihäät! Onnea niille pareille! :)

Onko sulla ollu ulkohäät? Miten te ootte varautunu hääpäivän huonoon säähän? Vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti